amateur wielrenners amateur wielrenners
wielrennen
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

[Wielrennen] Micheal Fuentes

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    amateur wielrenners -> Verhalen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
A.Schleck fan
Verhalen moderator


Geregistreerd op: 14 Jan 2009
Berichten: 10
Woonplaats: Curaçao

BerichtGeplaatst: 16-01-2009 00:17:17    Onderwerp: [Wielrennen] Micheal Fuentes Reageren met citaat

Ik bedacht eens bij mij zelf; Kom laat ik eens een verhaal starten. Toen kwam ik op het idee dat het wielrennen ook op een andere manier bekeken wordt. Namelijk van de duistere kant. Hiermee bedoel ik de kant van de DOPING. Het gene wat niet gemist kan worden in een sport. In de ene sport wordt de doping vaak gebruikt bij andere sporten minder. Wielrennen is een van die sporten waarin de doping bijna niet weg te denken is (negatieve manier).

Ik hoop dat jullie mijn verhaal zullen volgen tot het einde. Het gaat dus over Micheal Fuentes de "zogenaamde" zoon van... Spam niet aub.
Ik hoop dat dit verhaal lang blijft bestaan (ook al is het een moeilijk onderwerp) Dit was het dan misschien deze week nog een stukje maar verwacht niet te veel.[/b]
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    amateur wielrenners -> Verhalen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum